Game Time: Sat, Jun 9 @ 7:15 PM ET
Final
New York Mets
New York Mets
(59-68)
2 Loss: D. Gee (8-1)
New York Yankees
New York Yankees
(63-60)
4 Win: P. Hughes (0-1)
Save: R. Soriano (1)
  • Bar Talk
  • Bar Games
  • News
  • Facebook

You must be logged in to post a comment
 
Show:
All Comments (1-44 of 44) | Friends' Comments (0)
The win last night was great. Let's do it again. Let's send the Mets home crying like they should be. They are biters off the Yankees.
New York Yankees 6/9/12
Lets go Yankees !!!!!
New York Yankees 6/9/12
YANK WILL WIN
New York Yankees 6/9/12
No hit pitchers always gewt bombed the next time out. He had two shutouts in a row what more do ya want ? lol Gee has been Hot Let's hope he can confound those Yankees Go Mets !
New York Mets 6/9/12
The Mets don't stand a chance in the Bronx. There best pitcher was on the mound last nite and we knocked him out early. Tonite will be a cake walk for The Yankees.
New York Yankees 6/9/12
The Mets don't stand a chance in the Bronx. There best pitcher was on the mound last nite and we knocked him out early. Tonite will be a cake walk for The Yankees.
New York Yankees 6/9/12
Mets!!!
New York Mets 6/9/12
Mets make a comeback and win !! GO METS !!!
6/9/12
Go Yankees
New York Yankees 6/9/12
LET'S GO METS!
New York Mets 6/9/12
wrote: Try and get someone to bet you on this game. Go Yankees!!!
A couple ppl actually did!
New York Yankees 6/9/12
The_Queen_1956 wrote: Al...there are TWO!!!!! lol GO YANKEES GO!!!!
There are now! LOL
New York Yankees 6/9/12
Go Mets!!! Time to rebound!!!
New York Mets 6/9/12
bulldawgxl wrote: Ain't a Mets fan in here yet. WOW!!!!
Al...there are TWO!!!!! lol GO YANKEES GO!!!!
New York Yankees 6/9/12
wrote: Yankees !!!!!!!!!!!!!!!
Good Morning Larry!!!!! Yankees will win again today!!!! They need these wins and you know why!!!! lol
New York Yankees 6/9/12
The Yankees will beat the New York Mets again tonight!!!!
New York Yankees 6/9/12
Yankees
New York Yankees 6/9/12
Hughes shut me up last time out...Yanks in this one, prob some runs too
New York Yankees 6/9/12

Gotta rebound and take this one! LGM!
New York Mets 6/9/12
yankees power!!!!!!lets go
New York Yankees 6/9/12
Bronx bombers baby!!
New York Yankees 6/9/12

Try and get someone to bet you on this game. Go Yankees!!!
New York Yankees 6/9/12
Go Yankees
New York Yankees 6/9/12
The Yankees will once again prove today just who the better team in New York really is.
New York Yankees 6/9/12
bulldawgxl wrote: Ain't a Mets fan in here yet. WOW!!!!
GO METS GO !!! :)
6/9/12
Whomp 'em again
New York Yankees 6/9/12
Ain't a Mets fan in here yet. WOW!!!!
New York Yankees 6/9/12
YES!!! NY WINS!!!! (hey, I'm from Ohio, gimme a break guys!) LMAO
New York Yankees 6/9/12
It seems like thes Mets have met their match in
playing the NY Yankees!
New York Yankees 6/9/12
Pinstripes!
New York Yankees 6/8/12
go Yanks!! splatter the mets
New York Yankees 6/6/12

Mets taking On the Yankees !!!!!!!!!!!!!
New York Yankees 6/6/12

Mets taking On the Yankees !!!!!!!!!!!!!
New York Yankees 6/6/12

Yankees !!!!!!!!!!!!!!!
New York Yankees 6/6/12

Yankees !!!!!!!!!!!!!!!
New York Yankees 6/6/12

NEW YORK WINS IN THIS SERIES !!!
New York Yankees 6/5/12

NEW YORK WINS IN THIS SERIES !!!
New York Yankees 6/5/12

YANKEES ON TOP OF THE METS !!!!
New York Yankees 6/5/12

YANKEES ON TOP OF THE METS !!!!
New York Yankees 6/5/12
Yankees
New York Yankees 6/5/12
YANKEEEEESSSS!!!!
New York Yankees 6/5/12
Y A N K E E S !
New York Yankees 6/4/12
ny
New York Yankees 6/3/12

GO YANKEES GO !!!!!!!!!!!!!!
New York Yankees 6/2/12
FanIQ Sports Bar: Scores, Friends and Games
0 Bar Points
My Rank: N/A
All Fans:
1
2080 points
2
bulldawgxl
810 points
3
The_Queen_1956
650 points
4
icfeet
560 points
5
bucsfan091572
460 points
6
derms33
400 points
7
texas_tornado4261
340 points
8
Tybo184
310 points
9
CubBlues
250 points
10
wolive756
250 points