Game Time: Sun, Oct 21 @ 1:00 PM ET
Final
Green Bay Packers
Green Bay Packers
(8-7)
30
St. Louis Rams
St. Louis Rams
(7-9)
20
  • Bar Talk
  • Bar Games
  • News
  • Facebook

You must be logged in to post a comment
 
Show:
All Comments (1-50 of 96) | Friends' Comments (0)
GR8 GAME THEY HAD AND KEEP IT COMING ---GO PACK!!!!
Green Bay Packers 10/23/12
texas_tornado4261 wrote: GREEN BAY ALL THE WAY !!!
AND THEY DID WOOOOHOOOO!
Green Bay Packers 10/23/12
The Pack is Back!!!...CONGRATS PACKERS!!!....Sry Ram fans.. :(
Green Bay Packers 10/21/12
haaa yeahhh we are back woohh killer game..
Green Bay Packers 10/21/12
haaa yeahhh we are back woohh killer game..
Green Bay Packers 10/21/12
kmj22 wrote: Come on Rams!!!!
Lets Go Rams ! :)~~
10/21/12

Packers !!!!!!!!
Green Bay Packers 10/21/12
Come on Rams!!!!
St. Louis Rams 10/21/12
The Pack is back today.
Green Bay Packers 10/21/12
Here we go, Packers, here we GO!!
Green Bay Packers 10/21/12
PACK attack
Green Bay Packers 10/21/12
GO PACK- WE ARE RIGHT THERE WITH YOU-SO LET OUR CHEERS LEAD A VICTORY!!!GO PACK
Green Bay Packers 10/21/12
OK, I see the Packers finally warming up and getting back to their form from last year. Tough game, but Packers Prevail!
Go Packers!!
Green Bay Packers 10/21/12
GREEN BAY !!!!!
Green Bay Packers 10/21/12
texas_tornado4261 wrote: Game Day !! Good Luck to Both Teams !!!
RAMS HEAD BUTTING THE PACK OUT OF ST LOUIS...........
Green Bay Packers 10/21/12
Game Day !! Good Luck to Both Teams !!!
Green Bay Packers 10/21/12
The_Queen_1956 wrote: Keep the Faith Sweetie!!!!! But they are still going to lose!!! lol
That's right.........GO PACKERS !!!
Green Bay Packers 10/21/12
kmj22 wrote: I have faith ms Alma!
Keep the Faith Sweetie!!!!! But they are still going to lose!!! lol
Green Bay Packers 10/21/12
Hasselhawk wrote: Because you know the Rams are in same division with a Seahawks, thats why the Seahawks needs to get help from the Packers and the Rams needs to lose this game!
GREEN BAY ALL THE WAY !!!
Green Bay Packers 10/21/12
Green Bay shuts down the Rams !!!
Green Bay Packers 10/21/12
Let's Go Green Bay !!
Green Bay Packers 10/21/12
DallasFan55 wrote: Oh I know but it tickles me when I see it.. :-)
Lol!! ;)
St. Louis Rams 10/20/12
Let's go Rams!!!
St. Louis Rams 10/20/12
The_Queen_1956 wrote: Damn Kate.......the Packers are going to beat your Rams!!!
I have faith ms Alma!
St. Louis Rams 10/20/12
One never thought that the rams and the Packers would have the same record. The Rams are playing much better football this year.....But I do believe that the Packers are going to win this one!!!!
Green Bay Packers 10/20/12
kmj22 wrote: Lets go Rams!!!!
Damn Kate.......the Packers are going to beat your Rams!!!
Green Bay Packers 10/20/12
vincent2019091 wrote: THIS IS A JOKE! HAHA PACKERS ALL THE WAY Wait what the Rams are 3-3?
Same record as the Pack!
St. Louis Rams 10/20/12
PACK IS BACK=WINNER WINNER
10/20/12
Lets go Rams!!!!
St. Louis Rams 10/20/12
vincent2019091 wrote: THIS IS A JOKE! HAHA PACKERS ALL THE WAY Wait what the Rams are 3-3?
Yes they are!!
St. Louis Rams 10/20/12
Rams will have to play a perfect game to pull off this upset
St. Louis Rams 10/20/12
PACKERS C"MON GUYS~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Green Bay Packers 10/20/12
THIS IS A JOKE! HAHA PACKERS ALL THE WAY Wait what the Rams are 3-3?
Green Bay Packers 10/20/12
Chuck_E wrote: Lol! ..I knew it was just a typo but I had to mess with ya Linda ;-)~ haha
Np at all... ;-)~ lol
Green Bay Packers 10/20/12
Chuck_E wrote: R :)) ..Hey Kinky Kate :-)~ ...miss ya!
Miss you too!!!!
St. Louis Rams 10/19/12
DallasFan55 wrote: LMAO!!! Sorry T Y P O...... G R E E N B A Y!!!**** FIXED!
Lol! ..I knew it was just a typo but I had to mess with ya Linda ;-)~ haha
St. Louis Rams 10/19/12
OK peeps.... one original thought per posting, per customer, per game room....I think that pretty much sums it up! TGIF!
Green Bay Packers 10/19/12
Chuck_E wrote: Haha , yeah..she calls me Chuckster, and I call her Kinky Kate ;-)~ ...just a lil' thing we have going on lol
Oh I know but it tickles me when I see it.. :-)
Green Bay Packers 10/19/12
Chuck_E wrote: Green Bat?!....You mean the Packers are gonna bring some green bats to the game, using them for like a Halloween scare tactic or what?...:P...haha ;-)~
LMAO!!! Sorry T Y P O...... G R E E N B A Y!!!**** FIXED!
Green Bay Packers 10/19/12
DallasFan55 wrote: LOL!
Haha , yeah..she calls me Chuckster, and I call her Kinky Kate ;-)~ ...just a lil' thing we have going on lol
St. Louis Rams 10/19/12
DallasFan55 wrote: DA PACK IS BACK TO ATTACK!!!!....GREEN BAY BABY!!!!!
Green Bat?!....You mean the Packers are gonna bring some green bats to the game, using them for like a Halloween scare tactic or what?...:P...haha ;-)~
St. Louis Rams 10/19/12
Chuck_E wrote: R :)) ..Hey Kinky Kate :-)~ ...miss ya!
LOL!
Green Bay Packers 10/19/12
Hasselhawk wrote: Because you know the Rams are in same division with a Seahawks, thats why the Seahawks needs to get help from the Packers and the Rams needs to lose this game!
In that case you have nothing to worry about!...PACKERS GOTZ THIS!!!
Green Bay Packers 10/19/12
kmj22 wrote: Chuckster !!!!!!! Lol
Gooo Rams!!!
R :)) ..Hey Kinky Kate :-)~ ...miss ya!
St. Louis Rams 10/19/12
DallasFan55 wrote: How can he help you with this game?
Because you know the Rams are in same division with a Seahawks, thats why the Seahawks needs to get help from the Packers and the Rams needs to lose this game!
Green Bay Packers 10/19/12
GO PACK -YOU HAVE INJURIES BUT YOU ALSO PLAYED WITHOUT BEFORE AND GOT IT DONE !!!GO PACK --WE LOVE YA !!!
Green Bay Packers 10/19/12
Green Bay going 4-3
Green Bay Packers 10/19/12
vanillaicing4u wrote: It's a long shot, but I have faith. The Rams can do it.
naw......GREEN BAY WILL GET IT DONE !!!
Green Bay Packers 10/19/12
kmj22 wrote: Rams baby!
GREEN BAY !!!
Green Bay Packers 10/19/12
Rams baby!
St. Louis Rams 10/19/12
FanIQ Sports Bar: Scores, Friends and Games
0 Bar Points
My Rank: N/A
All Fans:
1
kmj22
4040 points
2
texas_tornado4261
2090 points
3
icfeet
2070 points
4
Chuck_E
1420 points
5
DallasFan55
1350 points
6
Hasselhawk
1290 points
7
Scott
940 points
8
Sxy_Sarah
760 points
9
MrsMasterChief
730 points
10
rkonkol78
710 points