Game Time: Sun, Nov 25 @ 8:15 PM ET
Final
Green Bay Packers
Green Bay Packers
(8-7)
10
New York Giants
New York Giants
(7-9)
38
  • Bar Talk
  • Bar Games
  • News
  • Facebook

You must be logged in to post a comment
 
Show:
All Comments (1-50 of 423) | Friends' Comments (0)

wrote: Nothing cept the next game...lol ;)
lmao
New York Giants 11/28/12

wrote: Well that's when I sent you approximately 20 - 250 bets and by sometime they were accepted.. they were listed as me winning next to the game thread but all negative in my bets profile.
My past bets only goes back to 11/11 but from 11/11 till today we do not have any past bets showing.
Green Bay Packers 11/27/12

wrote: Well that's when I sent you approximately 20 - 250 bets and by sometime they were accepted.. they were listed as me winning next to the game thread but all negative in my bets profile.
Check the date of that game hon..That was a few weeks ago..
Green Bay Packers 11/27/12

Well that's when I sent you approximately 20 - 250 bets and by sometime they were accepted.. they were listed as me winning next to the game thread but all negative in my bets profile.
New York Giants 11/27/12

wrote: And ......Remember this ?
I remember all that Scully but I never got any from you. Go to your profile then click My Bets..then click Past ...And if you see that we had bets plz copy paste them and msg them to me and I will get Jess to give you what you're entitled too sweety..I swear I looked and had nothing with you.
Green Bay Packers 11/27/12

wrote:
And ......Remember this ?
New York Giants 11/27/12

wrote:
Linda remember this ?
New York Giants 11/27/12

wrote: Didn't get credited the q bucks we bet though
I checked and I have no bets from you for weeks. The bets I made on this game were mostly in favor of the Giants other then a few for the Packers..I accept bets on a lot of games including NBA plus I do my check ins which helps increase my numbers but Let Jess know and she'll help you. There are still glitches with the new database.
Green Bay Packers 11/27/12

wrote: Linda how did all the bets I sent you and you accepted go in your favor ? The bets were not credited and show negative .
Too my knowledge Scully we didn't bet on this game but I'll go look.
Green Bay Packers 11/27/12

wrote: where I said they'd be at the beginning of the season--getting knocked out of the first round of the playoffs. Rodgers needs to stop doing commercials and start concentrating on calling proper protection schemes or one of these games, JPP, JT, OSI, Canty and Joseph just might bury him for real
Lol
New York Giants 11/27/12

wrote: That's fine...I'm rich and accept all bets with him..
Didn't get credited the q bucks we bet though
New York Giants 11/27/12

That's strange
New York Giants 11/27/12

wrote: Not quite :(
Linda how did all the bets I sent you and you accepted go in your favor ? The bets were not credited and show negative .
New York Giants 11/27/12

wrote: didn't quite happen that way, now did it?
Not quite :(
Green Bay Packers 11/26/12

wrote:
didn't quite happen that way, now did it?
New York Giants 11/26/12

wrote: Wonder what else he'll be Linda beside the Kitchen sink, lol ;)
Nothing cept the next game...lol ;)
Green Bay Packers 11/26/12

wrote: PACK... DID YOU FORGET TO PACK YOUR DEFENSE?!?! I mean, c'mon... What ever happened to the days that when someone got injured someone else stepped up? Better get your shyte together!!!!!

The Giants schooled you guys, props to them but you guys were a big disappointment tonight. Check your team pulse, where do you want to be in four weeks?
where I said they'd be at the beginning of the season--getting knocked out of the first round of the playoffs. Rodgers needs to stop doing commercials and start concentrating on calling proper protection schemes or one of these games, JPP, JT, OSI, Canty and Joseph just might bury him for real
New York Giants 11/26/12

wrote: I hope Mr. Scullyson doesn't hear that he'll be wanting to bet the kitchen sink
Wonder what else he'll be Linda beside the Kitchen sink, lol ;)
New York Giants 11/26/12

wrote: WE LOST THE GAME BUT NOT OUR SPIRIT --WE WILL REGROUP AND PACK WILL BE BACK--GO PACK--THE FANS STILL LOVE YA !!!!
sorry ma'am.....they GOT MANHANDLED....and their record is from beating NOBODYS......THEY ARE VERY OVER RATED........
11/26/12

WE LOST THE GAME BUT NOT OUR SPIRIT --WE WILL REGROUP AND PACK WILL BE BACK--GO PACK--THE FANS STILL LOVE YA !!!!
Green Bay Packers 11/26/12

wrote: I hope Mr. Scullyson doesn't hear that he'll be wanting to bet the kitchen sink
That's fine...I'm rich and accept all bets with him..
Green Bay Packers 11/26/12

wrote: It appears that Big Blue just needed their bye week to regroup...Wrecking Crew is back!...I went to bed at the beginning of the 4th cuz I knew there wasn't a chance in hell of the Packers coming back 28 points and then some..I got tired of watching Aaron getting knocked down. Congrats to Big Blue...and Welcome Back :-)
I hope Mr. Scullyson doesn't hear that he'll be wanting to bet the kitchen sink
Green Bay Packers 11/26/12

It appears that Big Blue just needed their bye week to regroup...Wrecking Crew is back!...I went to bed at the beginning of the 4th cuz I knew there wasn't a chance in hell of the Packers coming back 28 points and then some..I got tired of watching Aaron getting knocked down. Congrats to Big Blue...and Welcome Back :-)
Green Bay Packers 11/26/12

wrote: Lol
Cute
rflmao
New York Giants 11/26/12

wrote: I believe ya!!! Congrats Giants
;-)......Right You know how to call em Kate....LOL....Smart You Are
New York Giants 11/26/12

PACK... DID YOU FORGET TO PACK YOUR DEFENSE?!?! I mean, c'mon... What ever happened to the days that when someone got injured someone else stepped up? Better get your shyte together!!!!!

The Giants schooled you guys, props to them but you guys were a big disappointment tonight. Check your team pulse, where do you want to be in four weeks?
Green Bay Packers 11/26/12

wrote: Yeah right ? I assume their somewhere at an all you can eat buffet of baked crow. Lol
Lol
Cute
Green Bay Packers 11/26/12

wrote: And the Skins will experience the same if not worse. Lol
I believe ya!!! Congrats Giants
Green Bay Packers 11/26/12

Great Game GIANTS BABY!!!!!!!!!!!!!!!
New York Giants 11/26/12

Ok folks I'm gonna make like a tree and leave....good game pack !!! Everybody have a good night !!!!! BIG BLUE !!!!! LOL !!!
New York Giants 11/26/12

Giants win big! Needed this one!
New York Giants 11/26/12

Yeah right ? I assume their somewhere at an all you can eat buffet of baked crow. Lol
New York Giants 11/26/12

wrote: Once upon a time there were plenty of Cheese fans in this thread . Hmm lol
Lol they all acting like houdini they disappeared lol
New York Giants 11/26/12

8-3
New York Giants 11/26/12

Once upon a time there were plenty of Cheese fans in this thread . Hmm lol
New York Giants 11/26/12

wrote: Dang!! Your Giants are kicking someone's butt!!!
And the Skins will experience the same if not worse. Lol
New York Giants 11/26/12

Right The Pack are getting whacked Kate...lol
New York Giants 11/26/12

I quess the packers are really off today. Congratulations all you Giants fans.
Green Bay Packers 11/26/12

wrote: Here comes the rain again,falling on my head like a ...................
Like a.....?
Green Bay Packers 11/26/12

wrote: Huh? Dang what Kate ?
Dang!! Your Giants are kicking someone's butt!!!
Green Bay Packers 11/26/12

tricky touchdown nicks...wuhuuuu Gp giants
New York Giants 11/26/12

Good call officials TOUCHDOWN
New York Giants 11/26/12

wrote: Packers being stomped into cream cheese GIANTS BABY!!!!!!!!!!!
Ha ha or Blue Cheese Eve....LOL
New York Giants 11/26/12

GIANTS ARE KILLING THEM GO GIANTS !!!!!!!!!!!!!!!
New York Giants 11/26/12

SACKED AGAIN !!! smh LOL !!!
New York Giants 11/26/12

Packers being stomped into cream cheese GIANTS BABY!!!!!!!!!!!
New York Giants 11/26/12

Packers being stomped into cream cheese GIANTS BABY!!!!!!!!!!!
New York Giants 11/26/12

Packers getting pummeled . Go giants
New York Giants 11/26/12

TD !!!!
New York Giants 11/26/12

BRADSHAW BABY TOUCHDOWN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
New York Giants 11/26/12
FanIQ Sports Bar: Scores, Friends and Games
0 Bar Points
My Rank: N/A
All Fans:
1
krsmntng
12020 points
2
Scullyson
11110 points
3
DallasFan55
10170 points
4
texas_tornado4261
6960 points
6
kmj22
5980 points
7
3910 points
8
JuJu_52
3180 points
9
Jeff_P
2710 points
10
Eve76
2230 points