Game Time: Sat, Jun 9 @ 8:30 PM ET
Final
Boston Celtics
Boston Celtics
(25-57)
88
Miami Heat
Miami Heat
(54-28)
101
  • Bar Talk
  • Bar Games
  • News
  • Facebook

You must be logged in to post a comment
 
Show:
All Comments (1-50 of 188) | Friends' Comments (0)
DallasFan55 wrote: LOL!!! Thanks sweetie.. :)
Yer welcome Doll! ;-)
Boston Celtics 6/10/12
Congratulations Heat and fans!
Boston Celtics 6/10/12
Hmmm....well my Celtics didn't win the game but I won the bar so Happy Birthday to me....Well now that it's Heat and Thunder I'll go with OKC because I'm more of a home on the range kinda gal.....lol....GO THUNDER!!!
Boston Celtics 6/10/12
!!! OH YEAH, WTG H E A T WTGOOOOOOO !!!
Miami Heat 6/10/12
Congratulations to the Heat.........good job in the fourth.
Boston Celtics 6/10/12
WAY TO GO HEAT!!!! GOOD WIN!!!!
Miami Heat 6/9/12
ITS HEAT VS OKC
Miami Heat 6/9/12
HATS OFF FOR BOTH THE TEAMS
Miami Heat 6/9/12
WTG HEAT FANS YOU ALL BEAT THE CELTICS
Boston Celtics 6/9/12
IF THE HEAT PLAYS THE THUNDER'S THEY MUST QUITE GIVEN BALL AWAY MISSING THEIR 3 POINTS,BUT THE BIG D OF THE CELTICS KEEP THAT COME ON THEM TO WIN/THE GAME.
Boston Celtics 6/9/12
wrote:
OMG...no i missed that...I better check it out
Miami Heat 6/9/12
kmj22 wrote: lol, there you go!! mine in September!! you can put 20+ candles!! lol
I HAND PUT AN EXTRA 20+ THERE KATE BUT I DIDN'T WANT TO BE OVER GUESS / L M H O
Boston Celtics 6/9/12
Here we go Boston.here we go.........up by 5 atm GOOOO CELTICS!!!!!!!!
Boston Celtics 6/9/12
RaiderSteeler15 wrote: Cheers 2 u Katey Kate Kate lol
lol
Miami Heat 6/9/12
bulldawgxl wrote: :0
I JUST ADD ONE MORE THING TO WHAT HE SAY AND MANY MMOOOOOREE
Boston Celtics 6/9/12
kmj22 wrote: cheers!!!
hicc!! hicc!!! hicc!!!
Cheers 2 u Katey Kate Kate lol
6/9/12
hotdog5054 wrote: I THOUGHT IT WAS KATE'S B/D LINDA SO SRY ,HAPPY BIRTHDAY LINDA .I 'LL GIVE YOU AN EXTRA 2 CANDLES TO MAKE UP FOR MY BOO-BOO/LM H O GO CELTICS GO
lol, there you go!! mine in September!! you can put 20+ candles!! lol
Miami Heat 6/9/12
RaiderSteeler15 wrote: LINDAAAAAAAAAAAAAAAA!! HAPPY B-DAY!! DRINK 2 DA GOOD LIFE!!
cheers!!!
hicc!! hicc!!! hicc!!!
Miami Heat 6/9/12
emysam1 wrote: "Celtics, a great team to watch" go all out and win.
THIS IS THE YR FOR THE UNDERDOGS TO WIN THE N.B.A TITLE AND THE BIGGEST UNDER WILL BE O K C,BUT THAT JUST MAKE THEM.WANT IT MORE.
Boston Celtics 6/9/12
kmj22 wrote: respect!! (cake, we need cake) lol
I THOUGHT IT WAS KATE'S B/D LINDA SO SRY ,HAPPY BIRTHDAY LINDA .I 'LL GIVE YOU AN EXTRA 2 CANDLES TO MAKE UP FOR MY BOO-BOO/LM H O GO CELTICS GO
Boston Celtics 6/9/12
Happy Birthday Linda! What a great birthday present you will get tonight when the Celtics WIN!!! GO GREEN!!!!!!!!
Boston Celtics 6/9/12
The Heat are headed to the finals
Miami Heat 6/9/12
kmj22 wrote: of course!! lol
Lolol
6/9/12
kmj22 wrote: respect!! (cake, we need cake) lol
how many candles do you want put on the cake Kate /lol don't answer that but WISH YOU HAPPY BIRTHDAY KATE/GO BOSTON GO
Boston Celtics 6/9/12
Celtics r goin to cool the Heat and shut down lebron james
6/9/12
LINDAAAAAAAAAAAAAAAA!! HAPPY B-DAY!! DRINK 2 DA GOOD LIFE!!
6/9/12
collhppr wrote: Happy Birthday Linda! Hope the Celtics bring home a win for you!
Thanks and thanks for the respects.. :-)... I hope so too!!!.....GO CELTICS!!!!
Boston Celtics 6/9/12
The Heat will burn the Celtics.
Miami Heat 6/9/12
Down with the Heat!
Boston Celtics 6/9/12
DallasFan55 wrote: Thanks for all the Birthday wishes EVERYBODY!!!!!
Happy Birthday Linda! Hope the Celtics bring home a win for you!
Boston Celtics 6/9/12
DallasFan55 wrote: Thanks for all the Birthday wishes EVERYBODY!!!!!
respect!! (cake, we need cake) lol
Miami Heat 6/9/12
RaiderSteeler15 wrote: I think he meant with "offense and scoring"
of course!! lol
Miami Heat 6/9/12
Give em a surprise !! GO CELTICS !!!
Boston Celtics 6/9/12
kmj22 wrote: goals?
I think he meant with "offense and scoring"
6/9/12
emysam1 wrote: Boston Celtics shall beat Miami Heat with goals.
goals?
Miami Heat 6/9/12
!!... Thumbs up for ur favourite team.....!!!
Miami Heat 6/9/12
"Celtics, a great team to watch" go all out and win.
Boston Celtics 6/9/12
Boston Celtics shall beat Miami Heat with goals.
Boston Celtics 6/9/12
SharpSh00ooter wrote: H @ p P y B ! r T h d @ Y L ! n d a :-)
Awwww thank you so much!!! :-D
Boston Celtics 6/9/12
H @ p P y B ! r T h d @ Y L ! n d a :-)
Miami Heat 6/9/12

CELTICS WIN,....by a few. CELTICS/THUNDER coming this Tuesday[write it down].
Boston Celtics 6/9/12
bulldawgxl wrote: Take it away Linda!!!!!
LOL!!!! Be back tonight sometime... Miss you... GO CELTICS!!!!
Boston Celtics 6/9/12
holmuel wrote: Yes ma'am! It is pretty cool. thanks! :) he's actually my soon to be nephew in law, but I just call him nephew. lol
Awesome!!! and I'm like you...Just leave the in law part out... GO CELTICS!!!!
Boston Celtics 6/9/12
Thanks for all the Birthday wishes EVERYBODY!!!!!
Boston Celtics 6/9/12
The_Queen_1956 wrote: Happy Birthday Linda!!!!! I know you are rooting for the Celtics.....BUT......is all I will say!!!! lol I do hope you have a Happy Birthday with many more to come!!!!
Thank you Alma... :)
Boston Celtics 6/9/12
kmj22 wrote: HAPPY BIRTHDAY LINDA!!!!
(time to wake up) lol
Thanks Kate. :) Better late then never I always say...... Had a crazy morning.... Going shopping after I give out my usual respects today... At some point tonight I will be back...Tipsy probably...but back none the less....lol
Boston Celtics 6/9/12
bulldawgxl wrote: Happy Birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Linda, happy birthday to YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! I can sing too! ;-)
LOL!!! Thanks sweetie.. :)
Boston Celtics 6/9/12
SharpSh00ooter wrote: !! Good Luck for both teams...Good Luck everybody :-)
Thank you so much for the respects. :)
Boston Celtics 6/9/12
Let's Go Celtics !!!
Boston Celtics 6/9/12
The_Queen_1956 wrote: I hate to say this....but the Heat got this game tonight!!!! GO HEAT GO!!!
agreed!!!
Miami Heat 6/9/12
FanIQ Sports Bar: Scores, Friends and Games
0 Bar Points
My Rank: N/A
All Fans:
1
DallasFan55
4820 points
2
hotdog5054
3040 points
3
wildflower70s
2250 points
4
kmj22
2170 points
5
bulldawgxl
1980 points
6
texas_tornado4261
1760 points
7
Yankees2012
1730 points
8
RockySz
1660 points
9
SharpSh00ooter
1660 points
10
heelfan811
980 points