Game Time: Sat, Aug 17 @ 4:30 PM ET
Final
Dallas Cowboys
Dallas Cowboys
(2-1)
7
Arizona Cardinals
Arizona Cardinals
(2-0)
12
  • Bar Talk
  • Bar Games
  • News
  • Facebook

You must be logged in to post a comment
 
Show:
All Comments (1-50 of 50) | Friends' Comments (0)
DallasFan55 wrote: Thanks ..you too :) And here's a toast to our Boys! Drink up! lol GO COWBOYS!!!!
Awesome...What are we drinking haha ;)
Dallas Cowboys 8/18/13
I see a whole lotta WRONG up in here!
Arizona Cardinals 8/17/13
This preseason game is so boring !!! COME ON COWBOYS AND DO SOMETHING !!!
Arizona Cardinals 8/17/13
2 hours till the Cowboys kick some booty outta them Cards!!! Can't wait! COWBOYS BABY!!!!
Dallas Cowboys 8/17/13
Diablorain wrote: Well I am glad you're back. Here's to a great Cowboys season! :)
Thanks ..you too :) And here's a toast to our Boys! Drink up! lol GO COWBOYS!!!!
Dallas Cowboys 8/17/13
The_Queen_1956 wrote: Awwwww it will be okay Ms Linda. They will win for you today !!! GO COWBOYS !!!!
Indeed they will! WOO HOO!!! GO COWBOYS!!!
Dallas Cowboys 8/17/13
The Cardinals are going DOWNNNNNNNNN !!!!!
Arizona Cardinals 8/17/13
DallasFan55 wrote: Can't believe the Boys lost to the Raiders by 2 points.. It's probably my fault cuz I was sick and stopped watching early in the 3rd. I'll be watching all of this game so no worries folks.. ;) ( COWBOYS BABY ) WOOOO HOOOO!!!
Awwwww it will be okay Ms Linda. They will win for you today !!! GO COWBOYS !!!!
Arizona Cardinals 8/17/13
Let's Go Dallas Cowboys !!!
Arizona Cardinals 8/17/13
From the looks of it.........I can say that the Cowboys will win. lol
Arizona Cardinals 8/17/13
I'm rooting for the Cards but I don't think they'll win this
Arizona Cardinals 8/16/13
Cowboys need to start scoring more....
Dallas Cowboys 8/16/13
I cannot wait for this game!
Dallas Cowboys 8/16/13
Down go the Cardinals !!
Dallas Cowboys 8/15/13
This game will be a test on the defense...Cowboys...
Dallas Cowboys 8/15/13
DallasFan55 wrote: Nope! But I was gone till now too LOL! GO COWBOYS!!!!!
Well I am glad you're back. Here's to a great Cowboys season! :)
Dallas Cowboys 8/14/13
I am good. excited for another season of Cowboys football! I hope they actually make the playoffs this year though.
Dallas Cowboys 8/14/13
Cowboys taking down the Cardinals....
Dallas Cowboys 8/14/13
Can't believe the Boys lost to the Raiders by 2 points.. It's probably my fault cuz I was sick and stopped watching early in the 3rd. I'll be watching all of this game so no worries folks.. ;) ( COWBOYS BABY ) WOOOO HOOOO!!!
Dallas Cowboys 8/13/13
Diablorain wrote: Did everyone miss me haha. I am back for the season! WOOHOO GO COWBOYS!
Nope! But I was gone till now too LOL! GO COWBOYS!!!!!
Dallas Cowboys 8/13/13
Diablorain wrote: Well I am glad haha. How ya been?
doing good, how about yourself ?
Dallas Cowboys 8/13/13
texas_tornado4261 wrote: of course...lol ...:) .. Go Cowboys !!!
Well I am glad haha. How ya been?
Dallas Cowboys 8/13/13
Cowboys.....
Dallas Cowboys 8/13/13
Go Cards...
Arizona Cardinals 8/12/13
Diablorain wrote: Did everyone miss me haha. I am back for the season! WOOHOO GO COWBOYS!
of course...lol ...:) .. Go Cowboys !!!
Dallas Cowboys 8/12/13
Did everyone miss me haha. I am back for the season! WOOHOO GO COWBOYS!
Dallas Cowboys 8/12/13
Cowboys win this one easily!
Dallas Cowboys 8/12/13
Cowboys all the way.....
Dallas Cowboys 8/12/13
Go Cowboys!!!!
Dallas Cowboys 8/11/13
Cards
Arizona Cardinals 8/10/13
Birdies ain't got nothin for the Cowboys !!!
Dallas Cowboys 8/10/13
Go Cowboys !!!
Dallas Cowboys 8/10/13
Pluck the birdies !!!
Dallas Cowboys 8/10/13
Go Cowboys!!!!!!!!!! Goooooooo
Dallas Cowboys 8/10/13
bigbird13 wrote: Cowboys plucking the Cards....
Of course!!!!
Dallas Cowboys 8/10/13
Scullyson wrote: Cowboys
Whaaaaaaaaattttt!!!!! Lol
Dallas Cowboys 8/10/13
Cowboys
Dallas Cowboys 8/10/13
Cowboys over the Cardinals....
Dallas Cowboys 8/9/13
Cowboys defense doing the job......
Dallas Cowboys 8/8/13
Cowboys with the win....
Dallas Cowboys 8/7/13
Cowboys on top...
Dallas Cowboys 8/6/13
Cowboys....
Dallas Cowboys 8/6/13
Cowboys Baby!!!
Dallas Cowboys 8/5/13
Cowboys destroy the Cardinals !!
Dallas Cowboys 8/4/13
Cage the birds !!
Dallas Cowboys 8/4/13
Cowboys on top...
Dallas Cowboys 7/18/13
Cowboys caging the Cards....
Dallas Cowboys 7/9/13
Cowboys plucking the Cards....
Dallas Cowboys 7/8/13
Go Cowboys !
Dallas Cowboys 4/25/13
Boys
Dallas Cowboys 4/25/13
FanIQ Sports Bar: Scores, Friends and Games
0 Bar Points
My Rank: N/A
All Fans:
1
bigbird13
3060 points
2
texas_tornado4261
2220 points
3
Diablorain
1210 points
4
DallasFan55
1060 points
5
kmj22
1010 points
6
The_Queen_1956
730 points
7
rob7523144
490 points
8
Smokesfan
460 points
9
Scullyson
350 points
10
orangemen90
310 points