Game Time: Mon, Nov 30 @ 8:30 PM ET
Final
New England Patriots
New England Patriots
(1-1)
17
New Orleans Saints
New Orleans Saints
(0-2)
38
  • Bar Talk
  • Bar Games
  • News
  • Facebook

You must be logged in to post a comment
 
Show:
All Comments (1-50 of 152) | Friends' Comments (0)
NewEnglandGirl wrote: Congrats to the Saints, they had some great plays and deserved to win, Still Love the Pats though
THE PATS ARE A GREAT TEAM TOO JACOB
8/25/11
fayespencer_63 wrote: go saint do ur dam thang
thank you
12/3/09
kyleemerritt wrote: I won across the board and got 0 points , GRRRRRRR
Me too!  
12/2/09
twalk1969 wrote: I'd say I picked that one wrong.
I agree with you 1000%!
12/2/09
I'd say I picked that one wrong.
12/1/09
kyleemerritt wrote: I won across the board and got 0 points , GRRRRRRR
Thank You .. :-)
12/1/09

kyleemerritt wrote: I won across the board and got 0 points , GRRRRRRR
Seems like you're a LSU fan as well. That's what's up. Nice pic too LOL!
12/1/09
Dubs wrote: I only was able to catch the 4th Qtr, but Wow!  The Saints looked awesome last night!  Dare I say, better than Indy at this point? 
awesome comment...hehe
12/1/09
I think the Saints proved to all last night ,why they are undefeated this year!Give credit to the best team in the NFL !
12/1/09
I only was able to catch the 4th Qtr, but Wow!  The Saints looked awesome last night!  Dare I say, better than Indy at this point? 
12/1/09
rocnuss wrote: The saints did there thing but our Patriot Defense sucked we need to learn how to pass rush and cover better on pass plays.  We also need to get them rookies on point and let them know your on a team that is known for greatness, so step your game up.  The Saints deserved the win tho
YES THEY DID... AND DONT FORGET WE HAD ONE OF THE WORST DEFENSES LAST YEAR. AND OUR DEFENSE WAS JUST ON POINT LAST NIGHT.. OUR OFFENCE STOOD THEIR GROUND AND THE SAINTS PROVED WE ARE A GREAT TEAM....WHO DAT NATION....
12/1/09
I won across the board and got 0 points , GRRRRRRR
12/1/09
Saints showed that they are for real! Breese was awesome and under control-this is a true pro team!!
12/1/09
The saints did there thing but our Patriot Defense sucked we need to learn how to pass rush and cover better on pass plays.  We also need to get them rookies on point and let them know your on a team that is known for greatness, so step your game up.  The Saints deserved the win tho
12/1/09
11-0 SAINTS OH YEAH
12/1/09
bammaj1 wrote: Saints will gallop all over the Patriots
As I said we did our thing. Don't hate celebrate!!! It's called Mardi Gras all over again! Smooches and honor to all whom lost their lives during Hurricane Katrina, this Season is for U. Back on Top Hey Hey!!!!
11/30/09
11 & aux!
11/30/09
teedythenanny wrote: Did you just see that touchdown and that sack!!!! WHO DAT!!!! CAN WE SAY SMOKEDDDD!!! BOYZ AND GIRLZ!!!!!!
FOR ALL OF YOU SAINTS DOUBTERS AND HATERS: LMAO!!! LOL!!! LMAO!!! LOL!!!! ENUFF SAID!!!
11/30/09
Saints 11-0
11/30/09
TOM WHO????
11/30/09
What a team, WHAT A TEAM!!!!! phenomenal!!!
11-0!!!!!! GO SAINTS!!!
11/30/09
Congrats to the Saints, they had some great plays and deserved to win, Still Love the Pats though
11/30/09
SAINTS! Best team in the NFL
11/30/09
MIzu wrote: I'm going for the Saints but Brady has been known to pull rabbitts out of the hat..Hopefully, the Saints can hold the lead.
The Saints are hiding his hat so far tonight
11/30/09
Did anyone catch the poll during half time? I went to public school and have a degree from community college. Can anyone help me understand: Brady 56%, Brees 44% and 2%other. How do you get 2%
11/30/09
Hamilton did a clothes hanger, U gotta love them SAINTS!!!!
11/30/09
teedythenanny wrote: Did you just see that touchdown and that sack!!!! WHO DAT!!!! CAN WE SAY SMOKEDDDD!!! BOYZ AND GIRLZ!!!!!!
Did you see that hit!!!!!!!!!!!! I bet you he can't remember where he's at!!! WHO DAT!!!!
11/30/09
I'm going for the Saints but Brady has been known to pull rabbitts out of the hat..Hopefully, the Saints can hold the lead.
11/30/09
 FREAK MAN!!! They need to slow down on the points!!!!
11/30/09
Double ball fake, lol....
11/30/09
b_kiser89 wrote: saints will when all the way..
 oh yea deffently....no doubt
11/30/09

wooohooooooooooooo

11/30/09
saints will when all the way..
11/30/09
teedythenanny wrote: Close game but Saints will pull this one out!!! Y'all gotta stop underestimating the Saints, and please don't come with that foolishness "this will be a real test for the Saints'.....we keep passing our tests already!!!! WHO DAT NATION RULES BABY!!
Did you just see that touchdown and that sack!!!! WHO DAT!!!! CAN WE SAY SMOKEDDDD!!! BOYZ AND GIRLZ!!!!!!
11/30/09
 ohhhhh did yea see that?!?!?! A clear pass to henderson a point right of the back!!
11/30/09
it's looking good so far for the saints!
11/30/09
no 1st loss..
11/30/09
go pats!
11/30/09
As I was about to say, one of several more to come, so now lets watch them Saints try an play catch up. No catsup is not an Hors de ouvre
11/30/09
 LETS GO SAINTS!!!
11/30/09
I Love the Pats but the Saints are my brother-in-law's team. Of course I want my Pats to win but also respect the Saints and would love to see them stay undeafted this year....What's a girl to do. Will be a great game no matter the outcome.
11/30/09
fayespencer_63 wrote: go saint do ur dam thang
Nothing but respect for a woman who loves football.
11/30/09
lilmommy2114 wrote: wow this will be close but i pick the saints to have the dome going crazy with excitement with a win.. WHO DAT SAY DEY GONNA BEAT DEM SAINTS....
hey hottie, i pick the saints because they kick the pats's butts
11/30/09
What the hell! rooting for the underdog this game is worth the price of admission.
11/30/09
go saints
11/30/09
go saint do ur dam thang
11/30/09

Write a comment...Dawn Cemo Dufrene ********* URGENT ADVISORY********** Hurricane WHO DAT has grown into a Category 10 and expected to touch down in New Orleans Monday Night (tonight) as a Category 11!!!! There will be strong Gulf BREES that will generate many SHOCKEY waves. The Superdome will once again be declared a " SHELTER OF LAST RESORT " for all Patriot fans!!!!! GOOOOO SAINTS!!!!
11/30/09
GO SAINTS !
11/30/09
undefeated, oh ya baby
11/30/09
giving saints there dues thay are good but i am llooking for my pats to come out playing there best for a win tonight
11/30/09
FanIQ Sports Bar: Scores, Friends and Games
0 Bar Points
My Rank: N/A