Game Time: Mon, Dec 19 @ 8:30 PM ET
Final
Pittsburgh Steelers
Pittsburgh Steelers
(2-2)
3
San Francisco 49ers
San Francisco 49ers
(2-2)
20
  • Bar Talk
  • Bar Games
  • News
  • Facebook

You must be logged in to post a comment
 
Show:
All Comments (1-50 of 291) | Friends' Comments (0)
DallasFan55 wrote: Scully!!! You could ...would.... and did!!!!! But seriously.. Don't yah think blowing up the Transformer was a tad too much????.......Lol... :-)
he blew what up????
San Francisco 49ers 5/13/12
TonyaWare6 wrote: STEELERS IS IN IT TO WIN IT!! NUMBER 7 IS ON THE WAY!
I luv steelers!!!!
1/12/12
TURNUPTHENITE wrote: PITT'S GONNA TAKE THIS GAME ,


WE HAVE ALOT OF FEETBALL LEFT 2 PLAY.................!!!!!!!
YES IT IS
Pittsburgh Steelers 12/27/11
TURNUPTHENITE wrote: I MUST SAY "BIG BEN LOOKS LIKE TURDBURGER".....WHAT'S GONNA HAPPEN HERE TONIGHT ?
ONLY ANOTHER POWER OUTAGE WILL TELL.............?!?!?
YES YER RIGHT I SHOULD GO EASY ON HIM
Pittsburgh Steelers 12/27/11
TURNUPTHENITE wrote: GO TO BED
BANDWAGONER ???? NOT MEEEEEEE HAHAHALOL
Pittsburgh Steelers 12/27/11
i hated this game.... :P
12/23/11
kramer wrote: It's Flacco.
Thanks for enlighting me....LOL
San Francisco 49ers 12/20/11
Scullyson wrote: Now would I do that?....(Sneaky grin)
Scully!!! You could ...would.... and did!!!!! But seriously.. Don't yah think blowing up the Transformer was a tad too much????.......Lol... :-)
San Francisco 49ers 12/20/11
luciousj_s wrote: I think the Steelers Hcoach forgot he had and ex Lions QB who would have love to put the 49ners lites out. He won (4) of the Steelers game when B Ben was hurt earlier. Beginning of the season.
Yea I think he did forget. When the 3rd quarter started and Ben was still the QB I went to bed. I knew it was pointless to stay up. Grrrrr....
San Francisco 49ers 12/20/11
I must admit I didn't see the end, heck I went to sleep waiting on the lights to back on.. Happy to see 9ers did what they had to do.. As always 9ners
San Francisco 49ers 12/20/11
Record breaking/setting night...Way to close out the STICK!!!!!
San Francisco 49ers 12/20/11
yamahaguitark wrote: We must think past the playoffs; whicn means Rothlessburger should have been on the bench!
I think the Steelers Hcoach forgot he had and ex Lions QB who would have love to put the 49ners lites out. He won (4) of the Steelers game when B Ben was hurt earlier. Beginning of the season.
12/20/11
Niners didnt really earned this win at all,play against a healthy Ben Roethlisberger and ama tell you a story.
Pittsburgh Steelers 12/20/11
Is anyone surprised that someone from FAIR haven MI is a FAIR WEATHER FAN. pick a team already!
12/20/11
TURNUPTHENITE wrote: GO TO BED
screw you, bandwagoner.
Pittsburgh Steelers 12/20/11
We must think past the playoffs; whicn means Rothlessburger should have been on the bench!
Pittsburgh Steelers 12/20/11
Debi_L wrote: feetball?? is that a Steelers thing? LOL
STAY IN CANADA,GO TO BED
Pittsburgh Steelers 12/20/11
Vambram wrote: All you Ben Roethlisberger haters ought to take a big cup of STFU and go away. By ragging on Ben who is the best QB the Steelers have had in the last 25 years, you are proving to me that you are bandwagon fans, instead of true members of the Steeler Nation.
GO TO BED
Pittsburgh Steelers 12/20/11
GOODNIGHT LOSERS!!! GOOOO NINERS!!! :)
San Francisco 49ers 12/20/11
disappointing
12/20/11
TURNUPTHENITE wrote: I MUST SAY "BIG BEN LOOKS LIKE TURDBURGER".....WHAT'S GONNA HAPPEN HERE TONIGHT ?
ONLY ANOTHER POWER OUTAGE WILL TELL.............?!?!?
He is not 100%. REMEMBER!
Pittsburgh Steelers 12/20/11
Tonight, against the 49ers, was the worst decision making I've ever see Mike Tomlin and Big Ben make. Charlie Batch should have started.
Pittsburgh Steelers 12/20/11
All you Ben Roethlisberger haters ought to take a big cup of STFU and go away. By ragging on Ben who is the best QB the Steelers have had in the last 25 years, you are proving to me that you are bandwagon fans, instead of true members of the Steeler Nation.
Pittsburgh Steelers 12/20/11
TURDBURGER IS GONNA THROW THIS GAME AWAY..............
Pittsburgh Steelers 12/20/11
TURNUPTHENITE wrote: PITT'S GONNA TAKE THIS GAME ,


WE HAVE ALOT OF FEETBALL LEFT 2 PLAY.................!!!!!!!
feetball?? is that a Steelers thing? LOL
San Francisco 49ers 12/19/11
I MUST SAY "BIG BEN LOOKS LIKE TURDBURGER".....WHAT'S GONNA HAPPEN HERE TONIGHT ?
ONLY ANOTHER POWER OUTAGE WILL TELL.............?!?!?
Pittsburgh Steelers 12/19/11
PITT'S GONNA TAKE THIS GAME ,


WE HAVE ALOT OF FEETBALL LEFT 2 PLAY.................!!!!!!!
Pittsburgh Steelers 12/19/11
Debi_L wrote: yeah, and you know that my comment was kinda directed at you ;P Merry Christmas Bry!
But of course. ;) Merry Christmas to you too Debi.
Pittsburgh Steelers 12/19/11
What a Throw!!!
12/19/11
kramer wrote: HERE WE GO STEELERS!

(You know I had to do that) ;P
yeah, and you know that my comment was kinda directed at you ;P Merry Christmas Bry!
San Francisco 49ers 12/19/11
Drummer99 wrote: A FG battle. So far.
Yeah Both Defenses Are being Stingy so far...
12/19/11
A FG battle. So far.
San Francisco 49ers 12/19/11
MissJ wrote: Why do you think they call'em Steelers?! Nuff said! :-)
Bwaaaah....Let me guess...hmmm...Becasue They Steal for a living? LOL!!!
12/19/11
MissJ wrote: Now if we could get the damn lights on. Some people have to work tomorrow.
Yeah, halftime should've been an hour ago. I can't stay awake to watch the second half now because of this.
Pittsburgh Steelers 12/19/11
So apparently those of us watching the game saw James Harrison's tweet. He apparently killed the lights and not Tebow. "If I can't play, can't nobody play. LIGHTS OUT!"
Pittsburgh Steelers 12/19/11
Debi_L wrote: I just stopped in tol say GO 49ers!!! I strongly dislike the Squealers so want any team that plays them to kick them to the curb.

Thank you
HERE WE GO STEELERS!

(You know I had to do that) ;P
Pittsburgh Steelers 12/19/11
MissJ wrote: And play no ball!.
LOL...and you aint right! lmao....Wrong for that Miss J...smh
12/19/11
I just stopped in tol say GO 49ers!!! I strongly dislike the Squealers so want any team that plays them to kick them to the curb.

Thank you
San Francisco 49ers 12/19/11
Scullyson wrote: LOL...Nope.......see no evil hear no evil...
And play no ball!.
San Francisco 49ers 12/19/11
For Ben being hurt 6-0 aint that bad.
Pittsburgh Steelers 12/19/11
MissJ wrote: Do your worse!!! Ha ha ha ha ha ha!! Bring it mask man they wont see it coming
Heck lights out. LOL! ;-)
LOL...Nope.......see no evil hear no evil...
12/19/11
Scullyson wrote: This is True...Who did it though? I mean who hit the switch? Niners or the steelers?...LOL
Why do you think they call'em Steelers?! Nuff said! :-)
San Francisco 49ers 12/19/11
Do your worse!!! Ha ha ha ha ha ha!! Bring it mask man they wont see it coming
Heck lights out. LOL! ;-)
San Francisco 49ers 12/19/11
MissJ wrote: Now if we could get the damn lights on. Some people have to work tomorrow.
This is True...Who did it though? I mean who hit the switch? Niners or the steelers?...LOL
12/19/11
Scullyson wrote: Ha ha....And you know this Miss J. Thats how it should be. Right? Right! :-)
Now if we could get the damn lights on. Some people have to work tomorrow.
San Francisco 49ers 12/19/11
MissJ wrote: BTW not mistaken!!
Ok, Ok I confess Iam That Mask Man ! And since you love it I will continue with my duties!!...he he he :-)
12/19/11
THIS GAMES TURNIN OUT 2 B A REAL HOOT......

POWERS ON , POWERS OFF,,,,,,WHAT'S NEXT,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,?
Pittsburgh Steelers 12/19/11
MissJ wrote: I know!! That's what I like from the time we virtually meet you have not stopped. You my kinda guy I need you always on my side together we unstoppable!
Ha ha....And you know this Miss J. Thats how it should be. Right? Right! :-)
12/19/11
Scullyson wrote: Talking $#@%? Who me? You must be mistaken....lmao....Yeah Miss J You know how Iam....Somebody gotta do it...LOL
BTW not mistaken!!
San Francisco 49ers 12/19/11
Scullyson wrote: Talking $#@%? Who me? You must be mistaken....lmao....Yeah Miss J You know how Iam....Somebody gotta do it...LOL
I know!! That's what I like from the time we virtually meet you have not stopped. You my kinda guy I need you always on my side together we unstoppable!
San Francisco 49ers 12/19/11
FanIQ Sports Bar: Scores, Friends and Games
0 Bar Points
My Rank: N/A
All Fans:
1
Peter_
4790 points
2
MissJ
4770 points
3
TURNUPTHENITE
2810 points
4
tremell75
2740 points
5
2320 points
6
DallasFan55
1720 points
7
Scullyson
1570 points
8
Vambram
1560 points
9
rob7523144
1550 points
10
hdbuttmunch
1520 points