Skip to Next Poll »
2
I Cherish my old shoe but I suck my new one!
Its simple, do you always go back to that old thing that makes you feel comfortable or do you say you know what what im shooting for the new one, is it the older shoe that make you feel like you've done the right things or at times do you go for that new thing that makes you feel like your in ectasy just numb at the times but when its all said and done you say man should I have go to my old shoe or should I trust that the grass the new shoe steps on is greener?  Hey ladies you answer.   Keebsology 10007 by the way
| Closed on 03/16/10 at 05:00PM
FanIQ Pts? No | Locker Room, Entertainment | Multiple Choice Opinion Poll
18 Fans 
11%a. I think this
6%b. I think that
22%c. WHO CARES
50%d. iM A MAN
11%e. OTHER

 &nbp;
TOP COMMENT * * * * * * * * * * * *
#1 | 1620 days ago
Mr_Rogers (+)

Can i buy a comma?
  
42 Comments | Sorted by Most Recent First | Red = You Disagreed
Vote for your favorite comments. Fans decide the Top Comment (3+ votes) and also hide poor quality comments (4+ votes).
#1 | 1620 days ago
Mr_Rogers (+)

Can i buy a comma?
#2 | 1620 days ago

I used to wear the old shoes all the time.  I guess i felt safer, but now i am all about the new.  Bring it on and if it doesn't kill me i will enjoy it.  lol
WHO CARES  
#3 | 1620 days ago

Sometimes that old shoe needs a renewal and sometimes we need to get rid of it and get a new one. That applies to different situations in daily life, work, love, friendship, our points of view, etc. Everything changes and we need to try and take risks sometimes, otherwise we'll be always wondering how could have been.

#4 | 1619 days ago

I:e the poll is not about YOUR shoes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   so think
 

#5 | 1619 days ago

(Edited by woody050681)
iM A MAN  
#6 | 1619 days ago

VIOLET wrote:

Sometimes that old shoe needs a renewal and sometimes we need to get rid of it and get a new one. That applies to different situations in daily life, work, love, friendship, our points of view, etc. Everything changes and we need to try and take risks sometimes, otherwise we'll be always wondering how could have been.

bingo
#7 | 1619 days ago

woody050681 wrote:

damn Derms said you were 60 ! lol

#8 | 1619 days ago

I think we learn from our old shoes, and this knowledge helps when shopping for a new pair.
OTHER  
#9 | 1619 days ago

Mr_Rogers wrote:
Can i buy a comma?
What's interesting is he had 2 commas in there, I wonder what was so special in those two pauses to warrant one when everywhere else it wasn't needed.

Things that make you go hmm.
#10 | 1619 days ago
cubsgirl2 (+)

 Old shoes are comfortable, they are worn and broke in. That doesn't mean they are good for our feet, even though something feels good, doesn't mean it's not hurting us. So new shoes might be the answer, just be really sure the old ones are truly hurting your feet.
I think this  
#11 | 1619 days ago

Chief_aka_James wrote:
What's interesting is he had 2 commas in there, I wonder what was so special in those two pauses to warrant one when everywhere else it wasn't needed.

Things that make you go hmm.
Hmm.

You seem to have a unneeded comma in your post.
OTHER  
#12 | 1619 days ago

Mr_Rogers wrote:
Can i buy a comma?
Nope, but I do have a capital "I" you can buy.
OTHER  
#13 | 1619 days ago

kteacher wrote:
Hmm.

You seem to have a unneeded comma in your post.
Two independent clauses, I just forgot a conjunction. Close enough.
#14 | 1619 days ago

(Edited by kteacher)
Chief_aka_James wrote:
Two independent clauses, I just forgot a conjunction. Close enough.
Close......but still not quite right.
OTHER  
#15 | 1619 days ago

kteacher wrote:
Close......but still not quite right.
Even with all of my OCD needs to have perfect English, I will be okay with this one. Thanks though Teach. rolling eyes
#16 | 1619 days ago

woody050681 wrote:
You did how many,  they have rehab for that.    

Thought you were a young thing taking back all my messages.....
WHO CARES  
#17 | 1619 days ago
Mr_Rogers (+)

kteacher wrote:
Hmm.

You seem to have a unneeded comma in your post.

Wouldn't it be "You seem to have AN unneeded comma"?      

#18 | 1619 days ago

Mr_Rogers wrote:

Wouldn't it be "You seem to have AN unneeded comma"?      


Thanks. Here's a thumbs up.
OTHER  
#19 | 1619 days ago

And they say that I highjack polls all the time. 


And as for the poll ... I don't get it.  I'm just gonna go barefoot. 
#20 | 1619 days ago

janet011685 wrote:
And they say that I highjack polls all the time. 


And as for the poll ... I don't get it.  I'm just gonna go barefoot. 
Figures you of all people don't get it, its about relationship's but instead of being boring like the majority of polls I mixed it up ! Geeze Janet you never fail to amaze me ! lol
#21 | 1619 days ago

kteacher wrote:
Hmm.

You seem to have a unneeded comma in your post.
Teach evidently im in need for a little one on one tutoring, my punctuation suks.. lol
#22 | 1619 days ago

keebs8 wrote:
Figures you of all people don't get it, its about relationship's but instead of being boring like the majority of polls I mixed it up ! Geeze Janet you never fail to amaze me ! lol
I was thinking the same thing about you.  And your penchant for creating your own special Keebsian language. 
#23 | 1619 days ago
JRSFLAME88 (+)

I look forward to new shoes all of the time!  I still hold on to some of the old, but I say bring on the new!
I think this  
#24 | 1619 days ago

janet011685 wrote:
I was thinking the same thing about you.  And your penchant for creating your own special Keebsian language. 
Hmm Keebsian language, I like that.   lol
#25 | 1619 days ago

keebs8 wrote:
Hmm Keebsian language, I like that.   lol
I'd like it, too ... if I could understand it.  Maybe then I could answer your polls you big jerk. 
#26 | 1618 days ago

keebs8 wrote:
Hmm Keebsian language, I like that.   lol
I talk to you in person and have no idea wtf you are saying half the time..BTW, wasn't your FB status similar to this?
WHO CARES  
#27 | 1618 days ago

derms33 wrote:
I talk to you in person and have no idea wtf you are saying half the time..BTW, wasn't your FB status similar to this?
Knew I couldn't be the only one that doesn't speak ... well, whatever in the hell it is that he speaks. 
#28 | 1618 days ago

derms33 wrote:
I talk to you in person and have no idea wtf you are saying half the time..BTW, wasn't your FB status similar to this?
FB status? I havent posted a status on there in weeks except about West. Also from now on in stead of using puns I'll just spell it out for everyone ie the meaning of the poll is the Grass isnt always greener on the other side.
#29 | 1618 days ago

janet011685 wrote:
I'd like it, too ... if I could understand it.  Maybe then I could answer your polls you big jerk. 
Big Jerk?  I love it ! lol.   As I just told Derms33 I wont use puns in my polls anymore, the whole meaning of the poll was the grass isnt always greener on the other side, also the grass I had at the time of making this poll was pretty green if yah know what I mean.   lol
#30 | 1618 days ago

keebs8 wrote:
Big Jerk?  I love it ! lol.   As I just told Derms33 I wont use puns in my polls anymore, the whole meaning of the poll was the grass isnt always greener on the other side, also the grass I had at the time of making this poll was pretty green if yah know what I mean.   lol
I am sure that wasn't all
WHO CARES  
#31 | 1618 days ago

keebs8 wrote:
Big Jerk?  I love it ! lol.   As I just told Derms33 I wont use puns in my polls anymore, the whole meaning of the poll was the grass isnt always greener on the other side, also the grass I had at the time of making this poll was pretty green if yah know what I mean.   lol
You JUST said you weren't going to be so elusive and play on words. 
"...also the grass I had at the time of making this poll was pretty green if yah know what I mean."
WTF is THAT, exactly? 

Lucky for you, mother has liiiiiiived, so I know what you mean, of course. 
#32 | 1618 days ago

janet011685 wrote:
You JUST said you weren't going to be so elusive and play on words. 
"...also the grass I had at the time of making this poll was pretty green if yah know what I mean."
WTF is THAT, exactly? 

Lucky for you, mother has liiiiiiived, so I know what you mean, of course. 
I'm pretty sure a 12 year old would know what he meant...I don't think your "mother has liiiived" was needed for that one.
#33 | 1618 days ago

Chief_aka_James wrote:
I'm pretty sure a 12 year old would know what he meant...I don't think your "mother has liiiived" was needed for that one.
I think I've taken enough sh*t on this poll already. 
Why don't you all just take turns hitting me with a 2x4 instead? 
I hate you all. 
#34 | 1618 days ago

janet011685 wrote:
I think I've taken enough sh*t on this poll already. 
Why don't you all just take turns hitting me with a 2x4 instead? 
I hate you all. 
Damn you, who knew even you can play that 'woe is me' card too.
#35 | 1618 days ago

Chief_aka_James wrote:
Damn you, who knew even you can play that 'woe is me' card too.
Jack (Jill?  WTFever) of all trades. 
#36 | 1617 days ago

keebs8 wrote:
FB status? I havent posted a status on there in weeks except about West. Also from now on in stead of using puns I'll just spell it out for everyone ie the meaning of the poll is the Grass isnt always greener on the other side.
you are a damn liar...check your $hit man!!! I just saw it again
WHO CARES  
#37 | 1617 days ago

I Don't Know, But I Gotta Put On My Boogie Shoes....
iM A MAN  
#38 | 1615 days ago

THE OLD SHOES ARE THE LIFE MORE GOOD, THEY HAVE REMEMBER ALL YOUR PASS,BUT NEW SHOES ARE THE FUTURE , WHITH CARE AND LOVE WHE CAN WALK .-
MAYBE IF THE LADIES HAVE PROBLEM WHITH SHOES, CAN USE THIS
OTHER  
#39 | 1613 days ago

new shoes sooner or later became old shoes...so whats the difference....just go barefoot! and enjoy your life...meowmeow =^_^=
#40 | 1613 days ago

I've worn the soul out of my shoes.  I hate leaving my comfort zone.
iM A MAN  
#41 | 1590 days ago

I don't buy shoes or scotch till they are 18 years old, when they no longer serve the purpose, I throw them away and get new ones.
iM A MAN  
#42 | 1590 days ago

woody050681 wrote:
Hey Woody, I thought you're in your late  20s thanks for the update LoL

Post a Comment   Already a user? Sign in here
Join FanIQ - It's Free
FanIQ is the ultimate free community for sports fans.
Talk sports with fans from all over - 1,649,417+ Comments
Track your game picks - 38,670,182,382+ Sports Predictions
Prove you know sports - 116,275+ Trivia Questions
Find fans of your teams - 11,453,110+ New Friends
Ugliest Animal (RP)
Asked by Jess | Locker Room, Entertainment | 10 questions asked 04/30/14
30 opinions | 7 comments | Last by kobe_lova
Whatchya Gonna Do?
Asked by rockysnappyduke | Locker Room, Entertainment | 1 questions asked 04/24/12
23 opinions | 28 comments | Last by KSbengals99
What's on the itinerary?
Asked by rockysnappyduke | Locker Room, Entertainment | 6 questions asked 07/01/13
132 opinions | 14 comments | Last by KSbengals99
Emile Presents **Thong Of The Year**
Asked by demiled | Locker Room, Entertainment | 1 questions asked 05/27/12
36 opinions | 43 comments | Last by KSbengals99
F/E 7/22
Asked by kobe_lova | Locker Room | 1 questions asked Yesterday
2 opinions | 9 comments | Last by hclcdestin