Skip to Next Poll »
2
What should we talk about?? (Edited 10/13/10 02:28PM by Jess)
It is totally up to you on what we talk about.......What should we talk about?? <span style="font-size:12px;">(Edited 10/13/10 02:28PM by Jess)</span> Photo Have fun
| Closed on 10/13/10 at 05:00PM
FanIQ Pts? No | Locker Room, Miscellaneous | Numeric Input Opinion Poll
23 Fans
Question
107.6821. What should we talk about??

 &nbp;
TOP COMMENT * * * * * * * * * * * *
#3 | 1641 days ago

 Let's talk about sex, baby
Let's talk about you and me
Let's talk about all the good things
And the bad things that may be
Let's talk about sex
Let's talk about sex
Let's talk about sex
Let's talk about sex

Let's talk about sex for now to the people at home or in the crowd
It keeps coming up anyhow
Don't decoy, avoid, or make void the topic
Cuz that ain't gonna stop it
Now we talk about sex on the radio and video shows
Many will know anything goes
Let's tell it how it is, and how it could be
How it was, and of course, how it should be
Those who think it's dirty have a choice
Pick up the needle, press pause, or turn the radio off
Will that stop us, Pep? I doubt it
All right then, come on, Spin
75  
  
109 Comments | Sorted by Most Recent First | Red = You Disagreed
Vote for your favorite comments. Fans decide the Top Comment (3+ votes) and also hide poor quality comments (4+ votes).
#1 | 1641 days ago

This poll will not end up well!
756  
#2 | 1641 days ago
lovinmyjeffgordon (+)

All i have to say is BRING IT.... haha
#3 | 1641 days ago

 Let's talk about sex, baby
Let's talk about you and me
Let's talk about all the good things
And the bad things that may be
Let's talk about sex
Let's talk about sex
Let's talk about sex
Let's talk about sex

Let's talk about sex for now to the people at home or in the crowd
It keeps coming up anyhow
Don't decoy, avoid, or make void the topic
Cuz that ain't gonna stop it
Now we talk about sex on the radio and video shows
Many will know anything goes
Let's tell it how it is, and how it could be
How it was, and of course, how it should be
Those who think it's dirty have a choice
Pick up the needle, press pause, or turn the radio off
Will that stop us, Pep? I doubt it
All right then, come on, Spin
75  
#4 | 1641 days ago

(Edited by kobe_lova)
I would love to come....or is that c*m?...can i say that?
87  
#5 | 1641 days ago

Cali_Kat wrote:
 Let's talk about sex, baby
Let's talk about you and me
Let's talk about all the good things
And the bad things that may be
Let's talk about sex
Let's talk about sex
Let's talk about sex
Let's talk about sex

Let's talk about sex for now to the people at home or in the crowd
It keeps coming up anyhow
Don't decoy, avoid, or make void the topic
Cuz that ain't gonna stop it
Now we talk about sex on the radio and video shows
Many will know anything goes
Let's tell it how it is, and how it could be
How it was, and of course, how it should be
Those who think it's dirty have a choice
Pick up the needle, press pause, or turn the radio off
Will that stop us, Pep? I doubt it
All right then, come on, Spin
read my mind.
87  
#6 | 1641 days ago
JRSFLAME88 (+)

The most popular topic: SEX



Also, I think people should do more drunk polling.  I really get some of my best laughs off of those!
88  
#7 | 1641 days ago
JRSFLAME88 (+)

kobe_lova wrote:
I would love to come....or is that c*m?...can i say that?
I don't think so! LMAO....the proper wording would be: Orgasm
88  
#8 | 1641 days ago

kobe_lova wrote:
I would love to come....or is that c*m?...can i say that?
Who wouldn't? lol
13  
#9 | 1641 days ago

JRSFLAME88 wrote:
I don't think so! LMAO....the proper wording would be: Orgasm
but the better word is.....say it with me....?

LOL. at the function that i became intoxicated on tuesday, my coworker tells me today that she has never heard so much cursing in her life and asked was it the alcohol. I say, WTF, thats how i always talk and she goes 'not at work' and i say, I just cursed AT you like 10 times in this conversation. I have a dirty mouth...like the orbitz commercials.. what the french..toast!
87  
#10 | 1640 days ago

 Did we decide what to talk about?
75  
#11 | 1640 days ago

 i just had a wonderful evening.  remind me to send flowers to my secretary for her birthday.
69  
#12 | 1640 days ago

(Edited by richard_cranium)
I wanted to discuss, How much wood a woodchuck would chuck, if a woodchuck could chuck wood? But Kat has a much better idea. So Kat about you and me. It seems that there is a good distance of mileage between us. So let's meet half way, Vegas?
22  
#13 | 1640 days ago

(Edited by Cali_Kat)
richard_cranium wrote:
I wanted to discuss, How much wood a woodchuck would chuck, if a woodchuck could chuck wood? But Kat has a much better idea. So Kat about you and me. It seems that there is a good distance of mileage between us. So let's meet half way, Vegas?
I will be in Vegas next weekend actually.... 

But then again....we could talk about "wood" too!! LOL
75  
#14 | 1640 days ago

It's 3am, i don't think there is anybody here to talk to. 
18  
#15 | 1640 days ago

Cali_Kat wrote:
I will be in Vegas next weekend actually.... 

But then again....we could talk about "wood" too!! LOL
I am really jealous, I would love to go to Vegas. I haven't been to Vegas in over a year and really want to go. However, I am saving all my money for my vacation. I seem to have a extreme desire to leave all my money in Vegas. Even if I win, I always give it back to them. So, How do you like your "Wood"?
22  
#16 | 1640 days ago

richard_cranium wrote:
I am really jealous, I would love to go to Vegas. I haven't been to Vegas in over a year and really want to go. However, I am saving all my money for my vacation. I seem to have a extreme desire to leave all my money in Vegas. Even if I win, I always give it back to them. So, How do you like your "Wood"?
Like most women I like wood to be Hard!!
75  
#17 | 1640 days ago

woody050681 wrote:
This poll will not end up well!
this poll will never end.....

that sounds better ;)

let's talk about bad endings to relationships...hate it!! especially when the two people in the relationship dont deserve a bad ending. splitting is one thing but to fight during the split is just GAAAAAAAY!! my rant for the day and all women can go to hell :-P
#18 | 1640 days ago

mrtriplesix wrote:
this poll will never end.....

that sounds better ;)

let's talk about bad endings to relationships...hate it!! especially when the two people in the relationship dont deserve a bad ending. splitting is one thing but to fight during the split is just GAAAAAAAY!! my rant for the day and all women can go to hell :-P
That's not gay ... this is.


We may now proceed.
#19 | 1640 days ago
Dooney (+)

Cali_Kat wrote:
Like most women I like wood to be Hard!!
As it should be...
#20 | 1640 days ago
18packabs (+)

Whatchyu Talkin about Willis??? 
35  
#21 | 1640 days ago

mrtriplesix wrote:
this poll will never end.....

that sounds better ;)

let's talk about bad endings to relationships...hate it!! especially when the two people in the relationship dont deserve a bad ending. splitting is one thing but to fight during the split is just GAAAAAAAY!! my rant for the day and all women can go to hell :-P
Hey, there are still going to be men in hell, right?...if not, that was sh*tty thing to say.
87  
#22 | 1640 days ago
cubsgirl2 (+)

(Edited by cubsgirl2)
Cali_Kat wrote:
Like most women I like wood to be Hard!!
 Hard, durable, and long lasting    
8  
#23 | 1640 days ago

kobe_lova wrote:
Hey, there are still going to be men in hell, right?...if not, that was sh*tty thing to say.
we go to hell to get away from women :-P
you actually won this round, to be honest i have nothing smart to say to your comment and ive been staring at it for 10 minutes.

you women should be more appreciative, you cant live without men *ouch* HA HA
every guy u see today, u should get down on a knee and shake his hand lol
#24 | 1640 days ago

sounds like you women need a TIMEX- takes a licking and keeps on ticking!!
69  
#25 | 1640 days ago

mrtriplesix wrote:
we go to hell to get away from women :-P
you actually won this round, to be honest i have nothing smart to say to your comment and ive been staring at it for 10 minutes.

you women should be more appreciative, you cant live without men *ouch* HA HA
every guy u see today, u should get down on a knee and shake his hand lol
u should get down on a knee and shake his hand...cute.

we appreciate you when you do it right!! (and by it, i mean everything.)
87  
#26 | 1639 days ago

kobe_lova wrote:
u should get down on a knee and shake his hand...cute.

we appreciate you when you do it right!! (and by it, i mean everything.)
that kinda hurt :-P

i like a woman who fights back, it makes raping them o so much more fun :-)
cha ching
#27 | 1639 days ago
jasonwrites (+)

kobe_lova wrote:
I would love to come....or is that c*m?...can i say that?
 Probably can't say this either


#28 | 1639 days ago

mrtriplesix wrote:
that kinda hurt :-P

i like a woman who fights back, it makes raping them o so much more fun :-)
cha ching
Rape?  You mean they're not just lining up for a gem like you?  No way.  
#29 | 1639 days ago

janet011685 wrote:
Rape?  You mean they're not just lining up for a gem like you?  No way.  
i call a truce, cuz i can already tell u wont back down or let me get away with smart comments. you are just going to beat down on me like a jackhammer does the concrete until it breaks.

i like my sanity lol
#30 | 1638 days ago

its ok, youll quickly learn its just the internet and theres nothing here to be stressed about.
#31 | 1638 days ago

mrtriplesix wrote:
i call a truce, cuz i can already tell u wont back down or let me get away with smart comments. you are just going to beat down on me like a jackhammer does the concrete until it breaks.

i like my sanity lol
Clever lad ... I like that.  You'll go far.  
Truce.
#32 | 1638 days ago

mrtriplesix wrote:
that kinda hurt :-P

i like a woman who fights back, it makes raping them o so much more fun :-)
cha ching
So you think raping is so much fun LOL  
#33 | 1638 days ago

mrtriplesix wrote:
i call a truce, cuz i can already tell u wont back down or let me get away with smart comments. you are just going to beat down on me like a jackhammer does the concrete until it breaks.

i like my sanity lol
I am sure you're not sane LOL and   a   dork
#34 | 1638 days ago

I beg to differ, I don't think that bike looks like a Schwinn.
#35 | 1637 days ago

janet011685 wrote:
Clever lad ... I like that.  You'll go far.  
Truce.
dont let that dirty jersey air cloud your judgement :-P
#36 | 1637 days ago

myrna_ventura wrote:
I am sure you're not sane LOL and   a   dork
and for some reason I AM sure you are jesus's mother
#37 | 1637 days ago

mrtriplesix wrote:
dont let that dirty jersey air cloud your judgement :-P
So you're NOT a clever lad?  Or you WON'T go far?  Which part got cloudy there?
#38 | 1637 days ago

mrtriplesix wrote:
and for some reason I AM sure you are jesus's mother
Not at all LOL    but an advocate of  christian living. Peace 
#39 | 1602 days ago

I can eat a peach for hours...

Cali Kat, I love that song by the way! 

this is my favorite poll to date...just random...I love it!
13  
#40 | 1602 days ago

uhh, if nobody suggested it..how about SEX.......lol...i know its been mentioned.
#41 | 1602 days ago

MartinTide wrote:
I can eat a peach for hours...

Cali Kat, I love that song by the way! 

this is my favorite poll to date...just random...I love it!


I'm not saying a WORD.

#42 | 1602 days ago

MartinTide wrote:
I can eat a peach for hours...

Cali Kat, I love that song by the way! 

this is my favorite poll to date...just random...I love it!

Georgia?

87  
#43 | 1601 days ago

janet011685 wrote:


I'm not saying a WORD.

Must be hard not to say a word.  You don't seem like the type that can hold her tongue! 
13  
#44 | 1601 days ago

kobe_lova wrote:

Georgia?

Any, but Georgia does have the sweetest.  lol
13  
#45 | 1601 days ago

MartinTide wrote:
Any, but Georgia does have the sweetest.  lol
87  
#46 | 1600 days ago

MartinTide wrote:
Must be hard not to say a word.  You don't seem like the type that can hold her tongue! 
Psshh.  You'd be amazed what I can do with my tongue.  
Now shutup.


#47 | 1600 days ago

janet011685 wrote:
Psshh.  You'd be amazed what I can do with my tongue.  
Now shutup.


#48 | 1600 days ago

Joe_L wrote:
Stick it out, yes ... that's exactly what I meant.  What did you all THINK I was talking about?  



#49 | 1600 days ago

janet011685 wrote:
Stick it out, yes ... that's exactly what I meant.  What did you all THINK I was talking about?  



I was demonstrating my own abilities!.....
#50 | 1600 days ago

(Edited by kobe_lova)
Joe_L wrote:
I was demonstrating my own abilities!.....
87  
#51 | 1600 days ago

kobe_lova wrote:
Ha.
#52 | 1600 days ago

kobe_lova wrote:
shut it!!!!!

#53 | 1600 days ago

janet011685 wrote:
Psshh.  You'd be amazed what I can do with my tongue.  
Now shutup.


your going rate, is it by the hour, or do we pay for the services?

*chuckle* *chuckle*

#54 | 1600 days ago

mrtriplesix wrote:

your going rate, is it by the hour, or do we pay for the services?

*chuckle* *chuckle*

Like you could ever hope to afford it.  
#55 | 1599 days ago

janet011685 wrote:
Like you could ever hope to afford it.  
I don't need hope. all it takes is a charming smile and a nice convo.
I am going to accomplish what no man can, get on janet's good side.


*god speed* to me
#56 | 1599 days ago

janet011685 wrote:
Psshh.  You'd be amazed what I can do with my tongue.  
Now shutup.


I'm sure I would be amazed, among other things.

I can also say the same for my tongue as well!  Reference, eating a peach for hours!  
Oh, and I'm a multi-tasker....use your imagination with that!  lol
13  
#57 | 1599 days ago

unbelieveable
69  
#58 | 1599 days ago

alainpeartree wrote:
unbelieveable
is it really? come on...
87  
#59 | 1599 days ago

mrtriplesix wrote:
I don't need hope. all it takes is a charming smile and a nice convo.
I am going to accomplish what no man can, get on janet's good side.


*god speed* to me
I know you're relatively new to all this, but trust me when I tell you that it takes WAY more than a charming smile and nice convo to get on MY good side.  
#60 | 1599 days ago

score!!
87  
#61 | 1599 days ago

Now you're speaking my language.  
#62 | 1599 days ago

let me find out that's all it took was some food     I will leave a trail of cheesecakes all the way back to Brooklyn
69  
#63 | 1599 days ago

alainpeartree wrote:
let me find out that's all it took was some food     I will leave a trail of cheesecakes all the way back to Brooklyn
No, that's definitely NOT all it takes.  But for a fat ass like me, it's a good start.  
#64 | 1599 days ago

janet011685 wrote:
No, that's definitely NOT all it takes.  But for a fat ass like me, it's a good start.  
please g/f you aint hardly FAT,,, what are all of a size 8 or 10?
69  
#65 | 1599 days ago

HEY!!! 
No speaking about food, fat asses, or sizes of ANY kind with my stalkee without my permission!! 

WTF??  Move two polls over, and f*&^%$# get froggy...Watch Out Now!!
6  
#66 | 1599 days ago

janet011685 wrote:
Stick it out, yes ... that's exactly what I meant.  What did you all THINK I was talking about?  



Somehow, for some reason....I don't believe that for one second!
13  
#67 | 1599 days ago

Georgia peaches!  You have to savor the taste..lick & suck the juice dry, right?
13  
#68 | 1598 days ago

(Edited by kobe_lova)
MartinTide wrote:
Georgia peaches!  You have to savor the taste..lick & suck the juice dry, right?
whaaaaa?  
87  
#69 | 1598 days ago

kobe_lova wrote:
whaaaaa?  
What?  I'm talking about eating peaches!  I love peaches!  Can a guy love eating peaches around here?  lol
13  
#70 | 1598 days ago

MartinTide wrote:
What?  I'm talking about eating peaches!  I love peaches!  Can a guy love eating peaches around here?  lol
yes he can!!
87  
#71 | 1597 days ago

Now I have "Peaches 'n Cream" by 112 stuck in my damn head.  
I know it shall remain there all day.  Thanks.  
#72 | 1597 days ago

janet011685 wrote:
Now I have "Peaches 'n Cream" by 112 stuck in my damn head.  
I know it shall remain there all day.  Thanks.  
Ha...have fun with THAT one while at work. 
#73 | 1595 days ago

Chief_aka_James wrote:
Ha...have fun with THAT one while at work. 
she better not be at work unless i authorize this overtime. my ladies only work at night..

im sorry....too easy :-)
#74 | 1595 days ago

mrtriplesix wrote:
she better not be at work unless i authorize this overtime. my ladies only work at night..

im sorry....too easy :-)
Man up and mock me off of my OWN comments, at least.  FAIL.

And by your "ladies", I assume you mean the hefty chicks you supervise on the late-shift at Arby's, right?
#75 | 1594 days ago

(Edited by hskrdave)
janet011685 wrote:
Man up and mock me off of my OWN comments, at least.  FAIL.

And by your "ladies", I assume you mean the hefty chicks you supervise on the late-shift at Arby's, right?
whoa whoa, how do u get 5 respect points for that. you only get that because u have t!ts :-P
to all the men who clicked the respect button.... you are not going to get laid because u can push THAT button.

just out of curiousity... after the name janet is the 011685....your inmate number?

(edited for CoC violation.  hskrdave)
#76 | 1594 days ago

mrtriplesix wrote:
whoa whoa, how do u get 5 respect points for that. you only get that because u have t!ts :-P
to all the men who clicked the respect button.... you are not going to get laid because u can push THAT button.

just out of curiousity... after the name janet is the 011685....your inmate number?

(edited for CoC violation.  hskrdave)
Wow. What a charmer.


I gave her a respect, and guess what? I have my own.
13  
#77 | 1594 days ago

mrtriplesix wrote:
whoa whoa, how do u get 5 respect points for that. you only get that because u have t!ts :-P
to all the men who clicked the respect button.... you are not going to get laid because u can push THAT button.

just out of curiousity... after the name janet is the 011685....your inmate number?

(edited for CoC violation.  hskrdave)
uh oh...you got the women all riled up! LOL


and the inmate number thing was funny as hell. (sorry sis )
87  
#78 | 1594 days ago

mrtriplesix wrote:
whoa whoa, how do u get 5 respect points for that. you only get that because u have t!ts :-P
to all the men who clicked the respect button.... you are not going to get laid because u can push THAT button.

just out of curiousity... after the name janet is the 011685....your inmate number?

(edited for CoC violation.  hskrdave)
You mean the other guys here aren't getting laid for hitting that button?
#79 | 1594 days ago

kantwistaye wrote:
You mean the other guys here aren't getting laid for hitting that button?
 i did.

except it wasn't for hitting THAT button.

 and I didn't get laid.
69  
#80 | 1594 days ago

mrtriplesix wrote:
whoa whoa, how do u get 5 respect points for that. you only get that because u have t!ts :-P
to all the men who clicked the respect button.... you are not going to get laid because u can push THAT button.

just out of curiousity... after the name janet is the 011685....your inmate number?

(edited for CoC violation.  hskrdave)
Jealous?  See you're still waiting on ONE for your comment.  
And I got respect because I'm clever and witty.  You did not get respect because, well, you're not.  
#81 | 1594 days ago

janet011685 wrote:
Jealous?  See you're still waiting on ONE for your comment.  
And I got respect because I'm clever and witty.  You did not get respect because, well, you're not.  
*Note: I respected this comment because it was clever and witty. Not because I wanted to get laid...well, alright, it's a wash.*

#82 | 1594 days ago
cubsgirl2 (+)

janet011685 wrote:
Jealous?  See you're still waiting on ONE for your comment.  
And I got respect because I'm clever and witty.  You did not get respect because, well, you're not.  
 Lmao, keep it real friend. 
8  
#83 | 1594 days ago

There is nothing wrong with that song!  It's one of my FAVs!  Again referring to my comment about Peaches...not to overkill.  lol 
13  
#84 | 1594 days ago

And I WILL!  lol
13  
#85 | 1594 days ago

mrtriplesix wrote:
whoa whoa, how do u get 5 respect points for that. you only get that because u have t!ts :-P
to all the men who clicked the respect button.... you are not going to get laid because u can push THAT button.

just out of curiousity... after the name janet is the 011685....your inmate number?

(edited for CoC violation.  hskrdave)
First, I gave Janet a respect cause, I have a secret crush on her she is witty and clever.

Second, as far as getting laid goes. I live in AZ, she lives in NJ, even if I were that hung. That is humanly impossible.

Finally, as far as Janet's t!ts go, I have never seen them, and most likely never will(right Janet?).So her t!ts have no influence on me, at this point. 
22  
#86 | 1594 days ago

It's ok, that's why I gave YOU one too, moobs.  



#87 | 1593 days ago

kteacher wrote:
Wow. What a charmer.


I gave her a respect, and guess what? I have my own.
charmer... probably not. having a good time, i would say yea.
#88 | 1593 days ago

it was hard to get past that second sentence as i couldnt quite understand you.... so, i dont care what u judge as long as its not an english paper :-)
yes, triple six is my number.... why dont u call it and find out!!!
and the pic is me sitting in front of my camaro
#89 | 1593 days ago

richard_cranium wrote:
First, I gave Janet a respect cause, I have a secret crush on her she is witty and clever.

Second, as far as getting laid goes. I live in AZ, she lives in NJ, even if I were that hung. That is humanly impossible.

Finally, as far as Janet's t!ts go, I have never seen them, and most likely never will(right Janet?).So her t!ts have no influence on me, at this point. 
Sorry despite your secret crush on me respect for my wit and intelligence, you're still not seeing my rack.

But if it makes you feel any better, you're totally my favorite Qer who used to have an account on here, then left of his own accord, returned under a completely different name and made everyone try to guess who he was for days on end before finally revealing who he was.    
#90 | 1593 days ago

kobe_lova wrote:
uh oh...you got the women all riled up! LOL


and the inmate number thing was funny as hell. (sorry sis )
getting women riled is what im great at ;) this explains why im single :-/
by the way, you next once u get out of line
#91 | 1593 days ago

mrtriplesix wrote:
getting women riled is what im great at ;) this explains why im single :-/
by the way, you next once u get out of line
"...this explains why im single :-/"

I'm leaving that one alone ... everybody gets one.  Don't say I never did anything for you.   
#92 | 1593 days ago

janet011685 wrote:
Jealous?  See you're still waiting on ONE for your comment.  
And I got respect because I'm clever and witty.  You did not get respect because, well, you're not.  
i wish i had boobs and a smile like yours ;)
i mean you are on the east coast, and im on the east coast..... i say we squash this>>> insert janet's idea of a good date<<<
#93 | 1593 days ago

mrtriplesix wrote:
i wish i had boobs and a smile like yours ;)
i mean you are on the east coast, and im on the east coast..... i say we squash this>>> insert janet's idea of a good date<<<
EPIC FAIL!  you wish you had boobs? you can buy those you know. nip/tuck...
87  
#94 | 1593 days ago

kobe_lova wrote:
EPIC FAIL!  you wish you had boobs? you can buy those you know. nip/tuck...
is that how YOU got yours?
#95 | 1593 days ago

mrtriplesix wrote:
is that how YOU got yours?

nahh...they're natural but i have no problem with bigger. i love boobs.

87  
#96 | 1593 days ago
Ms_Penn (+)

kobe_lova wrote:

nahh...they're natural but i have no problem with bigger. i love boobs.

after i turn 30 im done having kids and for my bday im getting a mommie make over. bigger boobs and a tummy tuck.
#97 | 1593 days ago

Ms_Penn wrote:
after i turn 30 im done having kids and for my bday im getting a mommie make over. bigger boobs and a tummy tuck.
that's a nice present. i may have to look into that.
87  
#98 | 1593 days ago

Ms_Penn wrote:
after i turn 30 im done having kids and for my bday im getting a mommie make over. bigger boobs and a tummy tuck.
you dont need it, from what ive seen. and ive seen a lot......... of you :-)
#99 | 1593 days ago
Ms_Penn (+)

mrtriplesix wrote:
you dont need it, from what ive seen. and ive seen a lot......... of you :-)
THANKS :) U KNOW YOUR A PUNK RIGHT? I WILL GET YOU BACK FOR THAT JOE
#100 | 1591 days ago

damn how in the hell did I miss out on all this fun,,,, Penn getting implanst which I thin are defintely not needed,,, Ashlie wanting bigger boobs as if there not big enough,,,,,,, J turning down a date,,,, just when I thought it was safe in here
69  
#101 | 1591 days ago

ooOOOOoo her name is ashlie. good, i can stop thinking of her has Mrs. Kobe
#102 | 1591 days ago

alainpeartree wrote:
damn how in the hell did I miss out on all this fun,,,, Penn getting implanst which I thin are defintely not needed,,, Ashlie wanting bigger boobs as if there not big enough,,,,,,, J turning down a date,,,, just when I thought it was safe in here
yeah,  they're big but i want like an abnormal letter like E or F, LOL. i want to have to have to buy bras at a custom store or something.
87  
#103 | 1591 days ago

damn baby-- but  only one other thing we can do with them once they become bigger than a mouthful,,, and not all men are big enough to do that if there that size except me maybe ,,,,, couldnt resist that, you know they say  big surprises come in small packages ( Mr 5"5 here)
69  
#104 | 1591 days ago

alainpeartree wrote:
damn baby-- but  only one other thing we can do with them once they become bigger than a mouthful,,, and not all men are big enough to do that if there that size except me maybe ,,,,, couldnt resist that, you know they say  big surprises come in small packages ( Mr 5"5 here)
87  
#105 | 1590 days ago

kobe_lova wrote:
so you want back problems too? i wish you and your spinal cord the best.
#106 | 1590 days ago

mrtriplesix wrote:
so you want back problems too? i wish you and your spinal cord the best.
i've had a back problem since i was 16, so thank you.
87  
#107 | 1589 days ago

Who has two thumbs and likes boobs?

THIS GUY!

Ok, I had to add my silly two sense! 
13  
#108 | 1589 days ago

MartinTide wrote:
Who has two thumbs and likes boobs?

THIS GUY!

Ok, I had to add my silly two sense! 
Lame-o.  



#109 | 1588 days ago

janet011685 wrote:
Lame-o.  



Sweet.  I just had to say it, I couldn't fight the urge.  I'm not even a boob guy, I'm an a$$ man, but I was compelled to be cheesy!
13  

Post a Comment   Already a user? Sign in here
Join FanIQ - It's Free
FanIQ is the ultimate free community for sports fans.
Talk sports with fans from all over - 1,649,417+ Comments
Track your game picks - 38,670,182,382+ Sports Predictions
Prove you know sports - 116,275+ Trivia Questions
Find fans of your teams - 11,453,110+ New Friends
30 DAY DRAWING CHALLENGE DAY 25
Asked by ms_hippie_queen | Locker Room, Miscellaneous | 1 questions asked 08/19/13
6 opinions | 3 comments | Last by woody050681
Go ahead make my day
Asked by 18packabs | Locker Room, Miscellaneous | 1 questions asked 05/08/12
29 opinions | 46 comments | Last by KSbengals99
When Crap Goes Wrong!!
Asked by BamaMan | Locker Room, Miscellaneous | 1 questions asked 07/25/12
20 opinions | 19 comments | Last by KSbengals99
Neighbors,Neighbors,Neighbors
Asked by CAPTAINSEAFOOD | Locker Room, Miscellaneous | 1 questions asked 05/14/12
24 opinions | 28 comments | Last by KSbengals99
Joke of the day 12/15
Asked by huskerdoug2009 | Locker Room, Miscellaneous | 1 questions asked 12/15/12
12 opinions | 5 comments | Last by KSbengals99