Skip to Next Poll »
16
Clownie Presents** Thong Of The Day****4/22
| Closed on 04/23/11 at 11:45PM
FanIQ Pts? No | Locker Room | Multiple Choice Opinion Poll
45 Fans 
0%a. 1
0%b. 2
0%c. 3
0%d. 4
7%e. 5
4%f. 6
16%g. 7
7%h. 8
27%i. 9
27%j. 10
9%k. HOLY HELL!!!!!!
4%l. I'm a girl

 &nbp;
TOP COMMENT * * * * * * * * * * * *
#1 | 1257 days ago
John_Daly (+)

He's alright.   
  
34 Comments | Sorted by Most Recent First | Red = You Disagreed
Vote for your favorite comments. Fans decide the Top Comment (3+ votes) and also hide poor quality comments (4+ votes).
#1 | 1257 days ago
John_Daly (+)

He's alright.   
#2 | 1257 days ago
18packabs (+)

gotta LOVE that I'm gonna do nasty things to You look.
9  
#3 | 1257 days ago

John_Daly wrote:
He's alright.   
Mm hmm.
7  
#4 | 1257 days ago

Happy Friday!
10  
#5 | 1257 days ago

John_Daly wrote:
He's alright.   
NURSE...........EYE CHECK OVER HERE.............
#6 | 1257 days ago

MMMMM, very nice thick body, some possible great boobs ( cant see for sure  ), and a great, meaty, and firm ass.............
#7 | 1257 days ago

 extreme nudity u r  banned, if u dont do this awesome stuff again!!!
#8 | 1257 days ago

So she doesn't have a super attractive face...yeah it's a little weird. But unless we're talking some world class surgeons that's still the body of a woman. The rest of her isn't too bad. Shoulders, back, even her thighs have promise.

And like one of my old friends used to say. "It's not the face you f___, it's the f___ you face." (I know he was a sicko and he had more like this one)
9  
#9 | 1257 days ago
John_Daly (+)

18packabs wrote:
gotta LOVE that I'm gonna do nasty things to You look.
Yeah, and its "Hey, i've got a secret"      You dont fool me, pal!
#10 | 1257 days ago

nice butt
thick sweet body
10  
#11 | 1257 days ago

Kissable little Butt
10  
#12 | 1257 days ago

I don't know want to work,just want to Bang on the Drums all day.
10  
#13 | 1257 days ago

HAPPY EASTER........  something  "IS RISEN"    hummina hummnina hummina
HOLY HELL!!!!!!  
#14 | 1257 days ago

SHE'S NO HE...LOL J/P BUT SHE'S GREAT DIS IS DEFINATELY MA FAVORITE LOCKER ROOM POLL LOL
#15 | 1257 days ago

" A" for effort, "C-" for content

6  
#16 | 1257 days ago

AKAGOATMAN wrote:
" A" for effort, "C-" for content

im with u on that one goatman maybe a d plus
#17 | 1257 days ago

not my best effort guys...I was busy with the Sharks game last night and my effort here was sub-par...won't happen again
10  
#18 | 1257 days ago

Michael_G wrote:
not my best effort guys...I was busy with the Sharks game last night and my effort here was sub-par...won't happen again
ok clownie your still a bad ass with us no worries have great friday
#19 | 1257 days ago

might be part of an all you can eat buffet
HOLY HELL!!!!!!  
#20 | 1257 days ago

is that Jenny McCarthy
10  
#21 | 1257 days ago

The look on it's face says it all.  It's like, "yeah mother fv**ers, you have no idea who or what I am!"
#22 | 1257 days ago

with all the dissing on the girls lately......maybe some of you could go to SENIORS IN THONGS.COM............CLOWNIE does one hell of a job !!!!!!!!!!!!!!!
#23 | 1257 days ago
Nick__ (+)

The thing that ruins it for me is her mouth!  If you cover her mouth, she has great eyes and well, her body is pretty sweet, but, that mouth!
10  
#24 | 1257 days ago

She's not THAT bad...
9  
#25 | 1256 days ago

I gave shim a 7. Looks good.
7  
#26 | 1256 days ago

John_Daly wrote:
He's alright.   
You would do her
I'm a girl  
#27 | 1256 days ago

(Edited by Drummer99)
Dude don't look like a lady dude to me. Lady looks like a lady.

Big jaw? sure, not the good side of her face? yes, lips doctored? maybe. Chick, imo, yes.
10  
#28 | 1255 days ago

Nick__ wrote:
The thing that ruins it for me is her mouth!  If you cover her mouth, she has great eyes and well, her body is pretty sweet, but, that mouth!
That's what ruins it for me with every woman.  
Am I right?
7  
#29 | 1255 days ago

Nick__ wrote:
The thing that ruins it for me is her mouth!  If you cover her mouth, she has great eyes and well, her body is pretty sweet, but, that mouth!
cover the mouth?  i suggest filling it !!!!
HOLY HELL!!!!!!  
#30 | 1255 days ago
Nick__ (+)

janet011685 wrote:
That's what ruins it for me with every woman.  
Am I right?
 hahhaha!....well, not every woman, but, yeah good point 
10  
#31 | 1255 days ago

janet011685 wrote:
That's what ruins it for me with every woman.  
Am I right?
hi janet you are so very beautiful and i would like to get to know
#32 | 1255 days ago

janet011685 wrote:
That's what ruins it for me with every woman.  
Am I right?
it appears your Prince Charming has arrived
10  
#33 | 1255 days ago

Michael_G wrote:
it appears your Prince Charming has arrived
True.  Well, if I wasn't already spoken for...


7  
#34 | 1255 days ago

Nick__ wrote:
The thing that ruins it for me is her mouth!  If you cover her mouth, she has great eyes and well, her body is pretty sweet, but, that mouth!
 She looks constipated perhaps.
9  

Post a Comment   Already a user? Sign in here
Join FanIQ - It's Free
FanIQ is the ultimate free community for sports fans.
Talk sports with fans from all over - 1,649,417+ Comments
Track your game picks - 38,670,182,382+ Sports Predictions
Prove you know sports - 116,275+ Trivia Questions
Find fans of your teams - 11,453,110+ New Friends
Filter Error 9/29
Asked by kobe_lova | Locker Room | 1 questions asked Yesterday
6 opinions | 19 comments | Last by hskrdave
Filter Error 9/26
Asked by kobe_lova | Locker Room | 1 questions asked 09/26/14
5 opinions | 24 comments | Last by kteacher
Filter Error 9/24
Asked by ms_hippie_queen | Locker Room | 1 questions asked 09/24/14
9 opinions | 10 comments | Last by woody050681
Filter Error 9/25
Asked by kobe_lova | Locker Room | 1 questions asked 09/25/14
8 opinions | 19 comments | Last by Cali_Kat
Filter Error 9/23
Asked by kobe_lova | Locker Room | 1 questions asked 09/23/14
6 opinions | 20 comments | Last by Beaneaters