Charles's Detroit Red Wings Scrapbook (NHL)
40 Takes
Its time to take the ice and see if all the training will pay off! Did you work hard enough! The only ? now is... Are you ready? Go Wings!
0

>7 days
4 hours from now the puck drops! Will it be Det...
>7 days
So it all comes down to 1 game. 60 Minutes! No...
>7 days
Favorite Players:
(current and past)
Niklas Lidstrom, Steve Yserman
Why I am a fan:
Because I grew up in Detroit and I have alot of pride in this city! Lions suck though haha.
Favorite Moments:
Winning Stanley Cup in 97 and kicking the crap outa Colorado haha!
My Videos (0)
None added yet...
My Photos (0)
None added yet...
Charles's Bio
Its time to take the ice and see if...
>7 days
0

4 hours from now the puck drops! Will...
>7 days
So it all comes down to 1 game. 60...
>7 days
42 Takes
My Articles
(0)
No articles yet...
About Me
 
 
43% Complete Bio
I'm 28 years old. I grew up in south west Detroit city. Ive been a fan of the Redwings since hmm... 92ish lol.
Height: 5' 5"
Weight: 145
Bats: R
Throws: R
Schools: Itt-Tech
Relationship Status: Long Term Contract (Married)
Kids: Iris, Charlie, and Liliana
Occupation: Michigan Army National Guard
Companies: US Army bitches!
Places I lived: Korea, Texas with Army.
Greatest Moment in Sports:When Detroit Red Wings beat the hell outa the Colorado Avalanche lmao
Greatest Event in Sports:Stanley Cup Playoffs
Greatest Athlete of All Time:Hmm I'm not sure I don't know enough about any other sports to say, on that note though If I was too choose from Hockey then I would have to say.... Howe
Greatest Coach of All Time:Scotty Bowman!
My Sports Superstitions:Fox Sports Detroit!
Most Disappointing Sports Moments:Yzerman left the Wings =(
Sports Video Games I Play:EA NHL Series
Video Game Skill Level/ Playing Style:Pretty good I think anyways lol
Favorite Sports Video Games:Techmo Superbowl for the Super Nintendo haha!
Non-Sports Hobbies and Interests:Computers, Video games
Movies:Too many.
TV:Too much... My eyes hurt =(
Music:Rock bitches!
Video Games:RPGs
My Videos (0)
None added yet...
My Photos (0)
None added yet...
Teams Charles Hates
Pittsburgh Penguins
Why I Hate Them: First let me start by saying that before the 2009 SCF I never baught in to the crybaby Crosby and dirty Malkin bla bla bla but after watching this series into game 5 and seeing how they reacted to the domination of the Red Wings I have to say...... I once had Anaheim Ducks here but after game 5 of the SCF I realise the team I hate the most has to be Pitsburg Penguins. There a bunch of kids that think the cup should be givin to them. They have no respect for what it takes to get THE cup! There classes little bitches that deserve nothing more than to lose everything they have ever earned in life. This doesn't go for all the players but I can't say just one or two names when the main player wears the C on there team
Players I Hate: You all know who goes here!